/symbol>

Условия использования нашего хостинга


Умови використання нашого хостингу

1. Обліковий запис

Реєструючись на сайті, Користувач бере на себе відповідальність за правдивість та повноту особистих даних (ПІБ, телефон, e-mail та ін.), а також за їх актуалізацію в ході використання хостингу. Відверто помилкові відомості можуть спричинити блокування облікового запису та накладення заборони на використання послуг провайдера.

2. Дані на хост-акаунтах

Послуги, що надаються Користувачеві провайдером, мають бути, по-перше, використані виключно з легальною метою, а, по-друге, не повинні суперечити законодавчим нормам України, а також іншим міжнародним законодавчим актам.

Заборонено користуватися послугами провайдера для порушення прав інтелектуальної власності.

3. Матеріали, які заборонено розміщувати на хостингу

Розміщення веб-ресурсів на хостингу

3.1. мають ознаки пропаганди або підтримки діяльності, що йде врозріз із Законодавством України;

3.2. що містять архіви або warez, які розповсюджують матеріали, що захищаються авторським правом;

3.3. паролі, що розповсюджують до сайтів, а також пропагують способи обходу захисту, а також злому ПЗ;

3.4. містять порнографічні матеріали у будь-яких проявах;

3.5. онлайн-казино та інших азартних ігор.

Дії, що включають:

3.6. нелегальне копіювання/розповсюдження ПЗ;

3.7. копіювання/розповсюдження аудіо файлів та відеороликів без дозволу правовласників;

3.8. поширення інформації або програмного забезпечення, що містять шкідливий код/програми, а також тих, що можуть призвести до порушення роботи ПК, підключених до Інтернету;

3.9. торгівлю будь-якими наркотичними та/або токсичними речовинами без необхідних з точки зору закону документів;

3.10. передачу паролів облікового запису, отриманих від Виконавця, третім особам;

3.11. використання PROXY, а також інших програм, що запускають на півночі віддалену консоль, якщо ці дії не підкріплені спеціальною домовленістю;

3.12. злом - отримання несанкціонованого доступу до систем, що підключені до Інтернету;

3.13. nmaping — сканування портів у мережі Виконавця, а також будь-яких інших мереж, доступних в інтернеті, портів комп'ютерних систем;

3.14. організація та виконання різних атак на комп'ютерні системи у мережі виконавця, а також у будь-яких інших мережах, які підключені до Інтернету;

3.15. мережевий флуд - споживання мережевих пакетів або трафіку з обладнання або обладнання клієнта в автоматичному режимі;

3.16. будь-які інші дії, що не відповідають нормам законодавчих норм України, а також іншим міжнародним законодавчим актам.

4. Спам

Будь-який користувач, який робить наступні дії:

4.1. внесення змін до службових даних у заголовках повідомлень, що надсилаються по e-mail за протоколом SMTP, при надсиланні електронних повідомлень з сайту без попередньої авторизації рекомендується в рядку відправника вказувати існуючу електронну поштову скриньку, яка була створена на хостингу Виконавця;

4.2. спам — розсилання незатребуваних повідомлень особам, які не давали свою згоду на отримання подібних повідомлень, розсилання незатребуваних рекламних оголошень на e-mail користувачів та/або групи новин. Повідомлення в даному контексті - це будь-яке повідомлення, що надсилається за допомогою e-mail, месенджерів IRC, ICQ, Jabber, Yahoo Messanger, AOL Instant Messenger, MSN Messenger, а також будь-яких інших засобів/протоколів обміну даними, повідомлень на форумах, у гостьових книгах і т.д.

4.3. розсилання спаму за допомогою серверів (комп'ютерів) третіх осіб, в якому є відомості про ресурси, розміщені на обладнанні Виконавця;

4.4. мейл бомбінг (Email bomb) — надсилання безлічі ідентичних за змістом повідомлень на конкретні електронну адресу/додавання тієї чи іншої особи в розсилку без згоди останньої, відправлення безлічі повідомлень, які не відповідають тематиці, до багатьох груп новин;

буде заблоковано провайдером з або без попереднього надсилання відповідного повідомлення.

Забороняється розміщувати на серверах провайдера сайти, які рекламують за допомогою спам-розсилки. Акаунт, дії якого стали причиною появи IP, що знаходиться серед IP Виконавця, у чорному списку негайно блокується.

5. Використання ресурсів

5.1. встановлювати на обліковий запис віртуального хостингу програми, що споживають понад 10% RAM та/або 5% CPU web сервера, 1% CPU (для всіх тарифів) сервера баз даних;

5.2. переступати поріг лімітів, встановлених для дискової квоти.

6. Віруси

При виявленні на хост-акаунті Користувача вірусів, він отримує повідомлення про існуючу проблему, shell скрипти, будь-яке шкідливе програмне забезпечення, а також з проханням про лист у відповідь і очищення акаунта від погроз.

Представники провайдера повинні отримати відповідь від Користувача через тикет або e-mail протягом 24 годин. Якщо цього не відбудеться протягом встановленого правилами терміну, обліковий запис буде заблоковано.

Виконавець може заблокувати обліковий запис без надсилання додаткового повідомлення до закінчення терміну, якщо обліковий запис загрожує працездатності служб сервера.

7. Причини, через які сайт може бути заблокований

Ситуації, які можуть призвести до блокування облікового запису:

клієнт прострочив платіж за послуги;

клієнт порушив одне або кілька правил провайдера.

Якщо Користувач вчинив дії, передбачені п.3 цих Правил, обліковий запис буде видалено без повернення внесеної передоплати.

У разі перевищення трафіку або дискової квоти відбувається автоматичне блокування облікового запису. Розблокування можливе лише після звернення до технічної підтримки.

У період блокування УЗ або сервера:

Користувач повинен продовжувати вносити кошти на рахунок згідно з обраним тарифним планом. Через 30 календарних днів з моменту прострочення платежу обліковий запис буде видалено в автоматичному режимі без відновлення.

Виконавець може заблокувати будь-яке УЗ Користувача без пояснення причин у тому випадку, якщо останній вчинив дії, які інтерпретуються як неприйнятні щодо Виконавця, але не описані у цих Правилах.

8. Повернення коштів клієнту

Незалежно від обраного способу оплати послуг, повернення коштів Користувачеві здійснюється на українську картку VISA\Mastercard.

Якщо послуга хостингу замовлена ​​та оплачена вперше, кошти повертаються у повному обсязі протягом 30 днів після оформлення замовлення. При цьому причини, через які клієнт запросив повернення коштів, не мають значення.

Якщо послугу хостингу замовлено та оплачено повторно, клієнт отримує залишок коштів за повні календарні місяці, що залишилися до дня закінчення дії замовленої раніше послуги.

Клієнти, що використовують VPS та виділений сервер, отримують повернення коштів у повному обсязі протягом 30 календарних днів після оформлення замовлення лише у таких випадках:

downtime (аунтайм, повна відсутність доступу до сервера, відсутність пінгу) сервера перевищує 24 години з причин, що виникли на стороні Виконавця;

конфігурація сервера відрізняється від заявленої у тарифних планах

Повернення коштів на інші послуги не передбачено.

Користувач, який порушив одне або кілька цих Правил, не має можливості скористатися опцією повернення коштів.

9. Відповідальність сторін

9.1. Користувач бере на себе відповідальність за будь-які дії, вчинені в його облікових записах, у тому числі і за зараження вірусами, шкідливе програмне забезпечення, shell скрипти. Також це правило застосовується до ситуації, коли доступи до облікового запису стали відомі третім особам.

Рекомендується встановити складні паролі, які зловмисник не зможе підібрати. Крім того, активуйте доступні вам системи захисту, що запобігають крадіжці/використання паролю та логіну;

9.2. Виконавець не несе і не може нести жодної матеріальної відповідальності, що виходить за рамки суми, яка була отримана від клієнта як оплата за надані послуги;

9.3. Виконавець не несе відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин. У прямі обов'язки виконавця входить вживання розумних заходів щодо запобігання, а також якнайшвидшого подолання наслідків, що виникли внаслідок настання форс-мажорних обставин;

9.4. Виконавець не несе відповідальності за можливі збитки або затримки, що виникли в результаті:

- блокування/видалення веб-ресурсу з причин, які описує цей звід Правил;

- проблем, що виникли внаслідок з'єднання або передачі інформації поза обладнанням Виконавця.

10. Регламент збереження даних неоплачених облікових записів

10.1. Аккаунти віртуального хостингу зберігаються на серверах не більше 20 днів з моменту закінчення оплаченого періоду.

10.2. Віртуальні виділені сервери (VPS/VDS) зберігаються на серверах хостингу трохи більше трьох тижнів після закінчення оплаченого періоду.

10.3. Виділені сервери гарантовано зберігаються за клієнтом протягом трьох днів з моменту закінчення оплати, після чого направляються на очищення дисків та перескладання. У разі потреби відстрочити оплату Ви можете зв'язатися з персональним менеджером або технічною підтримкою. Якщо з Вашої сторони не надійшло повідомлень про відстрочку оплати, всі дані будуть видалені відповідно до цього регламенту в описані в ньому терміни.